Müügitingimused

Veebipoe chillirestoranid.ee/yellow (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Balago, 14231387, asukohaga Näituse 7, Tartu linn, Tartu maakond.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest juhul kui kasutatakse kättetoimetamise teenust. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kauba kättesaamine

Kauba kättesaamiseks on ostjal võimalus tulla müügikohta järgi aadressile Võru tn 132a, 50111 Tartu

Tagastamise võimalikkus

Hetkel ei paku me tagastamist toiduainetele, kuna need on tarbimiseks mõeldud ja võivad terviseohu tõttu olla tagastamisele piiratud. Kui toode ei vasta teie ootustele või on defektne, võtke meiega ühendust ja me püüame leida sobiva lahenduse.

Defektsete toodete asendamine

Kui olete saanud defektse või rikkis toote, võtke meiega ühendust hiljemalt 24 tunni jooksul pärast kohaletoimetamist. Pakume välja võimalused defektse toote asendamiseks vastavalt meie võimalustele.

Tagastamise protsess

Kui teil on tekkinud küsimusi või muresid seoses tellitud toodetega, võtke meiega ühendust e-posti teel aadressil yellow@chillirestoranid.ee või telefoni teel numbril +372 5780 0407. Meie klienditeeninduse meeskond on valmis teid abistama.

Pretensiooni esitamise õigus

Klientide rahulolu on meie jaoks esmatähtis ning me püüame tagada, et meie tooted ja teenused vastaksid kõrgeimatele standarditele. Kui teil on tekkinud probleeme või olete toote või teenusega rahulolematu, palume teil esitada pretensioon vastavalt järgmistele juhistele:

  1. Kontakteeruge meiega: Kui teil on probleeme meie toodete või teenustega, võtke ühendust e-posti teel aadressil yellow@chillirestoranid.ee või telefoni teel numbril +372 5780 0407.
  2. Kirjeldage probleemi: Palun kirjeldage üksikasjalikult oma probleemi.
  3. Esitage tõendeid: Kui võimalik, esitage meile tõendid või fotosid, mis näitavad probleemi või defekti.
  4. Lahenduse leidmine: Pärast teie pretensiooni saamist teeme kõik endast oleneva, et leida lahendus ja tagada teie rahulolu. See võib hõlmata toote asendamist, tagastamist või muud kokkuleppelist lahendust.
  5. Tagasiside: Pärast probleemi lahendamist või pretensiooni menetlemist palume teil anda meile tagasisidet meie teenuse kohta. Teie tagasiside aitab meil paremini mõista klientide vajadusi ja parandada meie teenuseid tulevikus.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood võib saata ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile yellow@chillirestoranid.ee või helistada telefonil: +5780 0407

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.